וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו" - מיסודו של הרב מיכאל מלכיאור

הרב מיכאל מלכיאור, הוא מייסדה של "כולנו" - מארג חברתי, בניהולה של רנית בודאי-היימן. מטרת "כולנו" היא לפעול לקירוב בתפר שבין עולמות שונים: בין דתיים לחילונים, בין יהודים לערבים, בין העולמות של האסלאם, הנצרות והיהדות, בין איים של זהות בתוך החברה הישראלית, ובין החברה בישראל ויהדות העולם.

הרב מלכיאור דוגל ופועל למען צדק חברתי בישראל, חינוך לכל, פיוס ודו קיום, הגנה על הסביבה ויחסי ישראל והתפוצות. באמצעות פועלו, הרב מלכיאור שואף לחזק את החברה הישראלית האזרחית על מנת שהיא תאיץ שינוי חברתי משמעותי במדינת ישראל.

העמותות במפעלי הרב מלכיאור הן:

מיתרים: רשת מיתרים, בניהולו של מויש לוי, מאפשרת סביבה יהודית, פלורליסטית ומשלבת, בה תלמידים מרקע דתי ומרקע חילוני יכולים לגדול וללמוד יחד בגני ילדים, בתי ספר, מכינות קדם צבאיות ומסגרות לאחר צבא - במטרה לקחת אחריות על מורשת יהודית משותפת וחזון.

ביחד: עמותה הפועלת לקירוב לבבות בין דתיים וחילונים ולחיזוק זהות יהודית ישראלית משותפת באמצעות פרויקט "חגים בקהילה".

פורום הסכמה אזרחית: הפורום, בניהולו של אודי כהן, שואף ליצירת שינוי חברתי נרחב בכל רמות החברה, דרך עבודה עם אזרחים מרחבי הקשת האתנית, הדתית, המגדרית, הגיאוגרפית והפוליטית בישראל.

מוזאיקה: מרכז בין-דתי ליישוב סכסוכים במזרח התיכון. מוזאיקה הקימה קואליציה של מנהיגות דתית יהודית ומוסלמית שפועלת כדי להביא שיח חדש של שלום למזרח התיכון ולהפוך את הדת ממוקד של בעיית הסכסוך ושפיכות הדמים למקור הפתרון. מוזאיקה עובדת במדינת ישראל עם שיתופי פעולה של משרדים ברשות הפלסטינית בעזה וברחבי המזרח התיכון.

טבע עברי: עמותה בניהולה של עינט קרמר טיקטין, המקדמת אחריות סביבתית כחלק מהזהות היהודית של החברה הישראלית. השנה מקדמת "טבע עברי" את שנת השמיטה כשנת שיא ערכית חברתית.

"באמצעות העמותות אנו פועלים לאפשר ביטוי סובלני ובטוח עבור אנשים בעלי מסורות, נרטיבים, השקפות עולם ואמונות שונות".


לפרטים נוספים כנסו ל - www.rabbimichaelmelchior.org

"כולנו" ב- Family Guide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully