וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מתאימים את הטיפול בפגיעות מיניות בילדים במגזרים השונים

בשיתוף מכון חרוב, בשיתוף מכון חרוב

29.10.2019 / 13:16

מכון חרוב משמש כגוף מקצועי הבונה תוכניות למידה לאנשי מקצוע רלוונטיים לתחום פגיעות והתעללות בילדים ברמה מקצועית ואקדמית גבוהה המנגישה את התכנים לכל קבוצה מתוך כבוד ורגישות לערכים ולתרבות שלה

בשיתוף מכון חרוב

אחד מכל חמישה ילדים בישראל נפגע בידי מבוגר, בד"כ מסביבתו הקרובה. למרות שאנשים רבים משוכנעים כי בסביבתם זה לא קורה, פגיעות בילדים מתרחשות בקרב כל פלחי האוכלוסייה ובקרב כל המגזרים והקהילות. בכתבת הוידאו שוחחנו עם טלי שלומי מנהלת תחום פגיעות מיניות ואוכלוסיות ממכון חרוב כדי להבין את הצורך בהתאמה תרבותית להכשרת אוכלוסיות שונות ועל השינוי המתרחש בהן עם השנים בכל הנוגע לשיח ולטיפול בפגיעות מיניות.

שלומי מספרת כי הם "יצאו לעבודה מתוך נקודת מוצא של הבנה וכבוד כלפי תרבויות שונות, והבנה כי השיח בין אנשי מקצוע והציבור מאותן קהילות יכול להיות אפקטיבי ולשמש כמפתח במציאת פתרונות יצירתיים למען האוכלוסייה. בהליך ההכשרה של אנשי המקצוע להתמודדות עם פגיעה והתעללות בילדים חשוב לשמור על רמת ההכשרה והתכנים המקצועיים הנדרשים להתמודדות עם התופעה, תוך גילוי רגישות תרבותית לערכים והמסגרת של כל קהילה ואוכלוסייה. אדם שלא ירגיש בנוח בסביבת הלמידה לא יוכל להפיק ממנה את המיטב מהלמידה".

מכון חרוב משמש כגוף מקצועי הבונה תוכניות למידה לאנשי מקצוע רלוונטיים לתחום פגיעות והתעללות בילדים ברמה מקצועית ואקדמית גבוהה המנגישה את התכנים לכל קבוצה מתוך כבוד ורגישות לערכים ולתרבות שלה.

בחברה החרדית המכון הכשיר למעלה מ-600 אנשי מקצוע מתחום הטיפול, החינוך, פעילים קהילתיים ורבנים, בחברה הערבית הוכשרו למעלה מ-200 אנשי מקצוע. באמצעות פרוייקטים קהילתיים המשתתפים מחוייבים לעשות פרויקט המהווה פרקטיקום במסגרת הכשרתם וכך אנו מביאים לכך שהידע יופץ לעוד עשרות אלפי אנשים בקהילות השונות.

אם כולנו נהיה מודעים ונדבר על כך, הנושא יהיה על סדר היום הציבורי! פגיעה בילדים היא תופעה שחייבים לעצור כאן ועכשיו! ובעזרת כוחות משותפים, אפשר להבטיח עתיד טוב יותר לילדים.

פרטים נוספים באתר הרשמי ובעמוד הפייסבוק של מכון חרוב

מכון חרוב undefined, בשיתוף מכון חרוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully