וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוצאים זמן להיכנס לכושר? EMS - שיטת האימון שכבשה את אירופה, מבטיחה לספק את הפיתרון

בשיתוף EMS CLUB, בשיתוף EMS CLUB

29.10.2019 / 14:23

אימון EMS, אחת משיטות האימון החמות כרגע באירופה, מותאם לכל הרמות הכושר ומאפשר להגיע לתוצאות אפקטיביות במהירות: החל מעיצוב הגוף ובניית מסת שריר, דרך הצרת היקפים ועד לשיקום פציעות, כאבי גב וחיזוק שרירי רצפת האגן.כל זה, באמצעות אימון של 20 דקות

בשיתוף EMS CLUB

המטרה? להיכנס לכושר. האויב? הזמן! אנחנו חיים בעידן משוגע. עובדים 9 שעות ביום, מעבירים עוד איזה שעתיים בפקקים, את הזמן שנשאר אנחנו רוצים להעביר עם משפחה וחברים וגם להספיק לאכול טוב, לראות משהו בנטפליקס ולישון לפחות 6-7 שעות בלילה. בקיצור? מי שרוצה לעשות ספורט פעמיים-שלוש בשבוע לכמה שעות בכל פעם צריך לתכנן את החיים שלו סביב זה. לא פשוט!

למרות שהאירופאים עובדים פחות מאיתנו, הם גם הבינו כי לפנות בממוצע 4-6 שעות בשבוע לחדר כושר זה לא קל. זאת רק אחת הסיבות שאימון בשיטת EMS תפס תאוצה באירופה ובעולם כולו. סיבה נוספת? בשיטת EMS, electric muscle stimulation, גירוי שרירים חשמלי, אפשר להגיע לתוצאות אפקטיביות בעזרת אימון של פעם בשבוע שנמשך רק 20 דקות. כן! פעם בשבוע ל-20 דקות.

איך זה מתאפשר? לובשים ווסט אלקטרודות המספק גירוי חשמלי שמפעיל את כל שרירי הגוף בו זמנית בדיוק כפי שעשו ועושים במשך עשרות שנים בשיקום ופיזיותרפיה, האימון מפעיל 90% משרירי השלד והוא מתאים לכל רמות הכושר. החל מאנשים שרוצים לעצב את הגוף ולבנות שרירים, לחטב ולהצר היקפים ועד לשיקום פגיעות וכאבי גב וחיזוק שרירי רצפת האגן. זו דרך חדשה, חיים חדשים והכל רק ב-20 שעות בשבוע. בואו להזיע!

כל הפרטים והמידע באתר הרשמי - שם ניתן לקבוע אימון ניסיון

EMS CLUB undefined, בשיתוף EMS CLUB
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully