וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינה בתוך חלום מתחילה בבחירה נכונה של מצעים

בשיתוף PandaZzz, בשיתוף PandaZzz

29.10.2019 / 15:27

זה נראה כאילו אף אחד לא קונה מצעים, כי אף אחד לא יודע איך לבחור אותם. אבל אל דאגה - אנחנו כאן כדי לעזור לכם בדרך להשגת שינה שלווה ונעימה

בשיתוף PandaZzz

בהמון בתים בישראל מתרחשת תופעה מוזרה ממש! בכולם יש מצעים, אבל אף אחד לא קנה אותם. הם התגלגלו אלינו דרך ההורים, ממתנה או מהחלל. בקיצור? אף אחד לא קונה, כי אף אחד לא יודע איך לבחור מצעים! אז אם אתם 'סדינאים מתחילים' כדאי לכם להקשיב!

נתחיל באיכות השינה - הכי חשוב במצעים זה שהם יהיו מבד רך ונושם. רק ככה נוכל לישון בתוך חלום. בגלל שצריך לכבס סדינים כל 7-10 ימים כדאי שהם יהיו בעלי עמידות גבוהה. מה זה אומר? מצעים נעימים הם מ-100 אחוז כותנה סרוגה וצפיפות החוטים, כלומר מספר החוטים בכל אינץ' רבוע , קובעת את איכותם. כמה שיותר צפוף יותר טוב!

אבל לא רק צפיפות, העמידות והרכות של המצעים קשורה לשיטת התפירה והשיטה הכי טובה היא ONE BY ONE. המצעים נארגים בעזרת 2 מחטים בלבד! עבודה קשה אבל משתלמת!

עכשיו נעבור לחלק המעודד, אם קשה לכם לשים את הסדין מבלי שהוא יזוז זאת לא אשמתכם! אחד הפרמטרים הכי חשובים בסדין הוא אורך התפר בצידי הסדין. התפר הסטנדרטי והמחליק הוא 20 ס"מ ולכן כדאי לחפש סדין עם תפר של לפחות 30 ס"מ. בנוסף, יש היום פיצ'ר ייחודי שנקרא פוקט, כיס. כמו שאתם רואים, הוא מצמיד את הסדין למזרן ומונע החלקה כדי שלא תגלו בבוקר שאתם מגולגלים בתוך הסדין.

אם כבר דיברנו על כיס... הדרך הכי משתלמת לקנות היום מצעים איכותיים במחיר טוב היא לקנות באינטרנט! למה להסתובב בחנויות, לבזבז זמן וכסף שאפשר לחתוך את עמלת המתווך ולקבל אותם עד הבית. הפלוס הוא שגם אפשר להחזיר בחינם.

זהו 'סדינאים מתחילים' הגיע הזמן לישון טוב בזכות עצמכם!

הזמינו עכשיו את המצעים של Pandazzz עם הפוקט

PandaZzz undefined, בשיתוף PandaZzz
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully