וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לכלבים מגיע: רפואה אלטרנטיבית זה לא רק לבני אדם

בשיתוף SOULMATE, בשיתוף SOULMATE

4.11.2019 / 9:57

למרות שיש מי שזה עלול להישמע לו מעט מפתיע, אם חושבים על זה לעומק אז נבין כי בעלי חיים קרובים מאוד למהות הטבעית של עצמם, לביולוגיה הטבעית שלהם ולכן דווקא להם קל ופשוט יותר לקבל את הטיפול הטבעי מאשר בני אדם שבאים עם המון הסתייגויות והמון דעות קדומות

בשיתוף SOULMATE

רפואה אלטרנטיבית תופסת תאוצה משנה לשנה ואפשר להבין למה - היא מטפלת בכל ההיבטים של הגוף והנפש, אין תופעות לוואי ופתרון בעיה אחת לא יוצר בהכרח בעיה במקום אחר. אגב...אם חשבתם שאנחנו מדברים על רפואה אלטרנטיבית בבני אדם, אז ממש לא! אנחנו מתכוונים לטיפולים אלטרנטיביים בבעלי חיים.

כדי להבין טוב יותר איך זה בדיוק עובד ומודע התחום זוכה לפופולאריות ברחבי העולם דיברנו בכתבת הווידאו עם טומי בידל, מטפל בבעלי חיים בתזונה וצמחי מרפא, שהסביר כי למרות שיש אנשים שזה עלול להישמע להם מעט מפתיע, אם חושבים על זה לעומק אז נבין כי בעלי חיים קרובים מאוד למהות הטבעית של עצמם, לביולוגיה הטבעית שלהם ולכן דווקא להם קל ופשוט יותר לקבל את הטיפול הטבעי מאשר בני אדם שבאים עם המון הסתייגויות והמון דעות קדומות בנושא. בעלי חיים לא מגיעים לטיפול אלטרנטיבי עם מחשבות של "זה יעבוד? זה לא יעבוד? מי המטפל? מה הטיפול?" ולכן הם
הרבה יותר פתוחים לקבל את הטיפול האלטרנטיבי. יתרון נוסף של רפואה אלטרנטיבית ורפואה אלטרנטיבית לבעלי חיים בפרט היא שתרופות קונבנציונליות הן למעשה תרופות מסונתזות, תרופות כימיות שתוקפות את הבעיה בצורה מאוד ישירה ואגרסיבית ולפעמים כתוצאה מכך, הרבה מערכות נוספות נפגעות או נשחקות על הדרך, מה שיותר תופעות לוואי. ברפואה הטבעית הטיפול עצמו הוא בסינרגיה לכל מערכות הגוף - כלומר, כמה חומרים שנכנסים לגוף של הבעל חיים ומטפלים בשלל הבעיות - דבר אשר נותן לגוף כלים להתמודד לבד מול המחלה או הבעיה. לכן הטיפול הזה אפקטיבי גם כטיפול מניעתי כיוון שהמניעה נעשית במהלך כל שלב החיים של הבעל חיים - על ידי תזונה נכונה, טיפולים נכונים, תחזוקה ואורח חיים נכון.

אחת הדוגמאות הבולטות ליעילות הטיפול אותן טומי זוכר היא של כלב לברדור צעיר שסבל מפיברומיאלגיה לא מאובחנת. הכאבים ביו במפרקים, עצמות, גידים וזה הגיע למצב שהכלב לא היה יכול להזיז את הראש והוא סבל מכאבים עזים. במהלך הטיפול, הותאמה לו תזונה ייעודית ובעזרת שילוב של צמחי מרפא תוך שבוע הכלב כבר חש הקלה משמעותית והתחיל לחזור לתפקוד. בכתבה הווידאו טומי מספר על יעילות הטיפול האלטרנטיבי בבעלי חיים וכיצד הגיע לעסוק בזה. מומלץ!

כל מה שהכלב (והחתול) שלכם צריכים - באתר של SOULMATE

SOULMATE undefined, בשיתוף SOULMATE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully