וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלון נייד -הפיתרון הנקודתי המושלם להנגשת מוסדות ציבור למשתמשים בכיסא גלגלים

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

4.11.2019 / 10:10

את המעלון הנייד ניתן למקם באולמות כנסים ותערוכות, בתי ספר, אוניברסיטאות וכל מוסד ציבורי אחר שנדרשת בו נגישות לבמה. היתרון של המעלון הנייד זה שהוא מאוד נוח לשימוש, ניתן לניוד ואחסון כך שניתן להביא אותו למקום הדרוש בקלות על פי צורך או דרישה

בשיתוף סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

התמודדות עם מוגבלות בניידות דורשת לא פעם שינוי באורח החיים ובמקביל את התאמת המרחב הציבורי. כאשר במבנה יש מדרגות, מעלון יכול לעשות הבדל משמעותי ולהציע הרבה יותר עצמאות במעבר בין המפלסים ועד לגובה של 100 ס"מ, אך לא פעם יש צורך בפתרון נקודתי - כמו למשל הנגשה של במה זמנית, במקרים אלה הפתרון הוא מעלון נייד. כדי להבין במה מדובר דיברנו בכתבת הווידאו עם איציק ירדן מחברת סדן, המתמחה במעלונים קבועים וניידים, שהסביר שמעלון נייד מהווה פיתרון ייחודי להנגשה וגישור בין מפלסים של עד 1 מטר - במקומות בהם לא ניתן להתקין מעלון אנכי קבוע.

את המעלון הנייד ניתן למקם באולמות כנסים ותערוכות, בתי ספר, אוניברסיטאות וכל מוסד ציבורי אחר שנדרשת בו נגישות לבמה. היתרון של המעלון הנייד זה שהוא מאוד נוח לשימוש, ניתן לניוד ואחסון כך שניתן להביא אותו למקום הדרוש בקלות על פי צורך או דרישה. הוא מתקפל למצב אנכי ואחסונו קל ונוח ובנוסף הוא מציע מקסימום בטיחות למשתמשים. מתי מדובר בפתרון משתלם? כאשר זקוקים לפתרון זמני ואין כל טעם להשקיע בהתקנת מעלון קבוע. את המעלון הנייד ניתן לשכור ולכן זה פתרון משתלם ואטרקטיבי - התשלום הוא עבור השכרת המעלון עצמו. גם אם על בסיס יומי, שבועי או חודשי של השכרה. ניתן לחבר את המעלון הנייד לנקודת חשמל קיימת לפרקי זמן קצרים והסוללות מספיקות למספר רב של שימושים.

עלותו של מעלון נייד היא כ -70,000 ₪ לקניה, וכ 3,000 ₪ להשכרה יומית כולל הובלה והדרכה.

כל הפרטים באתר של חברת בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות undefined, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully