וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסמונת שמסכנת את הגוף שלכם בשינה ואתם לא מודעים לה

מדיפדיה, בשיתוף מדיפדיה

5.12.2019 / 13:45

דום נשימה מסכנת את הגוף ועלולה לגרום לשבץ מוחי, תוך שהיא פוגעת בשינה טובה ואיכותיתף אבל אל דאגה - הפתרון טמון במכשיר קטן וחדשני

איך מתמודדים עם דום נשימה/Family Guide בשיתוף מדיפדיה

אנשים רבים סובלים מדום נשימה בשינה וחלקם אפילו לא מודעים לכך! דום נשימה מוביל לנחירות והעדר חמצן בצורה רצופה ובריאה אל הגוף. זו למעשה תסמונת שמסכנת את הגוף ועלולה לגרום לשבץ מוחי, תוך שהיא פוגעת בשינה טובה ואיכותית. מלבד זאת, מי שסובל מדום נשימה, לא ישן טוב, מגלה כי הוא עייף מאד במהלך היום, ומפריע לסביבה בנחירותיו.

שלמה ברגר, מנכ"ל חברת מדיפדיה בע"מ, מסביר כי הפתרון טמון במכשיר קטן וחדשני, הידוע בשם סיפאפ - מסכה נוחה להרכבה על הפנים, קלה לשימוש ומינימליסטית. המסכה תוכננה כך שהיא מזרימה אוויר לגוף האדם ומופעלת על ידי לחץ חיובי על דרכי הנשימה ובכך היא מנטרלת את חסימתם. את המסכה מספקים המומחים רק לאחר בדיקה של המטופל במעבדת שינה, תוך התאמת מכשיר הסיפאפ הקיים בגדלים עולויות משתנים. את המסכה מניחים לפני השינה על הפנים תוך התאמה אידיאלית לגודל הפנים והראש, כך שניתן להשתמש בה בנוחות, ללא הפרעה בשינה. כתוצאה רבים ישנים טוב יותר, מזרימים חמצן אל הגוף, ושומרים על סביבה שקטה בזמן השינה. במסכה אפשר להשתמש בכל מקום, גם בזמן טיסה.

מלבד המסיכה, ישנם מגוון מכשירי CPAP, (לא כולם מיוצרים כמסכה), בדגמים וסוגים שונים. באמצעות עזרים אלה, אפשר להזרים חמצן לגוף בצורה רצופה. חלק מהמכשירים פועלים על סוללות, מה שמאפשר לשאת אותם לכל מקום, ובקלות. באמצעות מסכה מתקדמת והתאמה נכונה של הפתרון הנכון - רבים נהנים משינה טובה ופתרון יעיל להפרעות כמו דום שינה, נחירות, והעדר חמצן בכמות הרצויה בגוף.


מידע נוסף ופרטים ניתן לקבל באתר האינטרנט הרשמי.

כמו כן ניתן להתקשר לשרות הלקוחות הארצי של חברת מדיפדיה : 03-979-4712

מדיפדיה undefined, בשיתוף מדיפדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully